Banträning med supertanten (och Dobby)

Min älskade supertant vad du är duktig!
Ena banan från igår, som jag tränade med Malou idag. På slutet så går jag banan med Dobby, lite skillnad från tävlingsstarten :P


Postat av: Snulle

Guuuuuuuuu va hon va taggad! Å hon är såå duktig! Du med!

Dobby va ju superbra i dag....utan massa hundar. Lär sej nog att det går bra även med hundar ska du se. =)

2011-10-16 @ 21:02:47
Postat av: Melissa

Ni är jätteduktiga båda två! Det var riktigt inspirerande att se videon.

Apropå videoinlägg på bloggen, är det bara vissa bloggsidor där man kan göra så? Jag har blogg.se och har inte sett att det skulle gå där trots att jag letat...

Jag följer din blogg för den är så BRA! :)

2011-10-20 @ 11:00:44
URL: http://mestwest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: