Nån som vill låna ut en hund?!

Nästa helg (8-10 juni) ska jag gå en utbildning till rallylydnadsinstruktör. Jag längtar, det kommer bli såå kul!
MEN jag har ingen hund att ta med! Jag skulle tagit Viggo, men han är fortfarande halt! Det är ju en hel vecka kvar, men han har varit halt nu i nästan två veckor så jag är inte säker på om det kommer hinna gå över :S (han har antagligen gjort illa sig när han grävt vid kaninburen, så dom är flyttade in i gethagen nu så tassen ska få vila).

Finns där någon som kan avvara en hund till en helgs rallylydnadsträning?
Om jag inte tar med mig Viggo har jag problem med valpvakt också, då mamma inte vill ha alla hundarna ensam :/'
Hur kan man ha ett sånt problem när man har för många hundar? xD Kanske bäst jag skaffar en till, ifall att...

Postat av: Erika

Du kan inte låna en av kornelia`? :P

2012-06-01 @ 18:21:26
URL: http://erikashundliv.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vi kan lånbytas ;)

2012-06-02 @ 11:57:40
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: