Snöstorm

Idag är det snöstorm ute, inte så mysigt att gå med hundarna. Jag kunde inte ens se vart jag var när jag gick med Dobby. Helt plötsligt stod jag på vägen när jag trodde att jag fortfarande var på gården :P
Andra promenaden tog mamma med Dobby och Viggo för Malou ville inte gå med henne :P Så jag fick gå med Malou för omväxlings skull! Det var kul faktiskt, skönt att gå med en hund som varken drar bakåt (Dobby) eller frammåt (Viggo).
Vi tränade lite fot och inkallning. Malou är så gullig, hon blir som en valp trots att hon är ca. 8år.

Fotade Malou igår också, bilderna kommer lite senare.


Postat av: Cissi

Vad händer i helgen? =)

2010-12-16 @ 16:34:56
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha! Nej det var just det jag inte kom på att de hette. Submit det heter luftmaskor men jag kom inte på vad de hette för skrivande stunden ;D haha



Super cavvis? Hahaha nej du! Den token hade mkt annat konstigt för sig ska du veta:) (bästa hindret på agility banan var Bordet - varför? Jo för på "min tid" så skulle hundarna ligg på bordet - man fick vila ;) )

2010-12-16 @ 17:42:49
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: Elinore - Fotograf

Sverige är så konstigt! Nästan överallt så är det snöstorm men i Åsa där jag bor så har det regnat hela natten. 2 Mil norrut så är det snöstorm, det vill jag också ha! :(

2010-12-16 @ 21:00:28
URL: http://ebfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: