shop til you drop - ullared

ohoj, nu är jag hemma igen :D Kom hem igår, men ägnade resten av dagen med att packa upp och prova grejer jag köpt. Två dagar på Ullared, gissa om jag brände pengar! Jag visste inte ens att det gick att handla så mycket på två dagar. Nu minns jag knappt ens vad jag köpt :S

Jag är dock väldigt nöjd med mina köp och ångrar (hittils) ingenting jag köpt. Snarare sånt jag inte köpt, men det kunde jag liksom inte göra något åt eftersom pengarna tog slut... (A)

Jag har köpt massor av saker till hundarna (vi började med att gå till husdjurs avdelningen, så där brände jag nog mest pengar). Massor med leksaker, aktiveringsleksaker, halsband, koppel, glucosamin till Malou, tass salva till Viggo, en springer till cykeln, skålar till Dobby, klosax, fästingplockare, klicker, märgben, vanliga ben, såna där ben som är bra för tänderna, träningsgodis, levergodis, grisöron mm.mm.

Stop nr. 2 blev på kosmetikavdelningen där jag plockade på mig smink: foundation, borstar, mascara, eye brow shadow, ögonskugga, lösögonfransar, nagellack, och även saker som hårinpackning, aniskts"kräm", värmeskydd för håret, halsband och armband.

Efter en kort paus för att fylla på energin (mat ;)) så var det dags att tackla - damklädsavdelningen. Jag köpte faktiskt inte så mycket kläder, delvis för att dom hade så konstiga storlekar. dom flesta kläder var i XL. Man fick leta som en galning om man skulle ha S. 
Delvis så hittade jag inte så mycket kläder som jag tyckte om - till det priset. Det hade behövt vara ganska mycket billigare för att vara värt det i mina ögon. Priserna på kläderna var ungefär samma som när jag köpt kläder på nätet.

Men det blev ändå lite klänningar, tunikor, tröjor, t-shirts, ett par byxor, en bikini mm.

Dag nr.2 på varuhuset så blev det lite mer övertänkta köp som jag tänkt på över natten. En hatt till lillebror (han hade själv önskat sig en hatt). En väska - välbehövligt.

Jag tror det beskriver ganska bra vad jag haft för mig dom senaste dagarna! Shoppat häcken av mig alltså. Så om någon nu var sugen på att åka dit, nu vet ni kanske lite vad ni kan hitta ;-)

Idag har det blivit lite sent tårtfirande!

Postat av: Erica

Tror också jag ska ta mig dit någon dag :-)



Fin bild!

2011-06-03 @ 19:32:46
URL: http://japanfans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: