sista kurstillfället #2

Igår hade jag sista kurstillfället på andra kursen! Den kursen har varit lite av en blandning mellan valp och grund, eftersom vi hade både valpar och vuxna hundar i gruppen.
Vad jag kommer sakna mina kursdeltagare! Jag har haft sån tur och haft så bra kursdeltagare! Även fast alla inte har kommit alla gångerna, men det känns verkligen som att dom försökte, och när dom varit där så har dom kämpat, och dom har utvecklats.
Jag fick en jättefin present också, ett paket med choklad, kolor och en blomma. Fast den bästa presenten var all uskattning och alla fina ord! Och jag tror faktiskt att dom menade det, dom var genuint nöjda.
Jag trodde att hålla kurs skulle va något av det värsta jag gjort, att jag skulle svimma, eller kräkas i nåt hörn, men det har varit en så jäkla bra upplevelse. Det känns som när jag klarat det här klarar jag allt! och inte bara att jag klarade det, jag klarade det helt okej, kanske tom bra. Det känns bra! och det är så jäkla kul.
Kram på er.

Postat av: Petra

Vad kul att höra att det gått så bra! Kram :)



Förresten, visst finns du på ifokus.se? Jag skulle nämligen vilja fråga dig en sak angående klickerträning iFokus :P

2011-11-06 @ 22:07:43
URL: http://petrakarin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: