Valp, flytt och företag!

Wohooo, guess who´s baaack?
Det har hänt MYCKET i mitt liv, så bloggen har tyvärr blivit lite (mycket) lidande. Förut använde jag mig utav den för att skriva av mig, men nu kändes det plötsligt bara jobbigt att skriva. men jag saknar det! OCH - nu måste jag ju skriva om nya stjärnans framsteg och äventyr!

Det är nämligen så att jag efter många om och men, mycket letande och funderande, ÄNTLIGEN har blivit med valp! Jag kan inte riktigt förstå det själv, jag skulle ju inte ha valp, jag KUNDE ju inte ha valp, men nu ligger hon här bredvid mig, världens finaste prinsessa, och sover gott.

Nu kan jag avslöja den "hemliga" planen för företaget jag skrivit om tidigare - jag har flyttat till Kolbäck i västmanland för att ta över ett hunddagis. Nu blev det tyvärr inte så, men jag bor kvar i Kolbäck och letar lokal till företaget! Kurser och dagis kommer förhoppningsvis dra igång snart och jag har dessutom fått mig en kompanjon, välkommen till företaget Kornélia!
mer om företaget och kurserna kan du läsa på hundglädje.nu

Sen så var det ju valpis, låt mig presentera: Brassica Alba Av Thara "Tenshi". Sobel korthårs collie tik, 10 veckor gammal och mattes prinsessa.



Postat av: Petra

Vad roligt att läsa om er igen äntligen :) grattis till förändringarna och framgångar.

Hur går det med Donby och bebisen?

2012-04-29 @ 09:48:44
URL: http://petrakarin.wordpress.com
Postat av: amanda

Men gud vad det händer saker :D

Vad kul det är med liten bebis, jag är glad för din skull:)

Och att du och Kornelia startar dagis? GRATIIS!!

2012-05-01 @ 23:52:20
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: