Dagens tips

Har varit duktig och varit ute o sprungit med Viggo! nyårslöfte here i come.

Idag har jag suttit klistrad vid kikopups kanal på youtube, man kan alltid lära sig nåt nytt. Jag rekommenderar verkligen en titt där!


Postat av: Angelica - En föredetta Uddevallatjej numera Göteborgare <3

Hej,

Jag har funderat lite på hur man kan stötta vissa föreningar som håller på med djuradoptioner utomlands. Som DinasArk som jobbar i Rumänien med adoptioner av hundar till Sverige o andra EU-länder och även steriliserar och vaccinerar hundarna för att de inte ska bli dödade av befolkningen.

DinasArk består av bland annat en tjej vid namn Ester som utbildar sig till vetrinär nere i Cluj på hänget de flesta hundarna kommer ifrån innan de flyttar till hundhotellet. Jag har förstått att de får en hel del penga-donationer av privatpersoner, men min tanke är att kunna samla ihop leksaker, gosedjur mm som hundarna kan få nere i Cluj.

Så vet du med dig att du har hund, eller haft, eller helt enkelt bara håller på med hundartiklar och är villig att donera. Det kan vara t ex en bädd du inte längre använder, koppel, halsband, leksaker, hundben, reflexer mm.. Donera ! Antingen kontaktar du mig, eller DinasArk direkt via: [email protected] . Som sagt, " INGEN kan göra allt, men ALLA kan göra något "



//Vänligen, Angelica

2012-01-13 @ 17:03:58
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej!

Tänkte bara fråga vart du köpte dit 80-200mm objektiv? Är själv på jakt efter ett, men lyckas inte hitta något.



Tacksam för svar!

MVH Maja

2012-01-15 @ 03:55:23
Postat av: Sara och Lhyra

Hallå! Du tar jättefina bilder, vad använder du för objektiv?

Försöker själv hitta en bra sportobjektiv där inte allt blir suddigt såfort de rör på sig men svårt att hitta rätt i objektivdjungeln :)



Ha det så bra!

2012-01-19 @ 10:13:21
URL: http://sarate.se
Postat av: moa

SVAR TILL MAJA:

Jag hittade mitt på tradera! det gäller att hålla koll på tradera / blocket och liknande, men även fotosidan kan ha annonser ibland. Lycka till!

2012-01-23 @ 23:02:04
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: