Livet rullar på

Ja det är sant, för en gångs skull så har jag varit upptagen!

Det rullar på med hundarna, nu borde man ju ha mer tid efter utbildningen, men inte då! För då kommer nåt som kallas JUL! Julen var underbar, fick allt jag kunnat önska mig och lite till <3

Har även hunnit med att ha min första kurs, en helgkurs i klicker blev det, och jag hade SÅ kul! Vil bara ha mermermer. men det hänger mycket på att man har så bra kursdeltagare! Är lite nervös över att börja ha kurser "på riktigt" :S

Har just nu lite planer med företaget och hundarna, men det får ni veta mer om sen. Nu håller jag på och tränar apportering med Dobby (försöker lära honom avlämning i fot position), så jag ska fortsätta med det innan dom ska få kissa och gå och lägga sig ;)

hoppas ni har det bra som kan tänkas läsa detta!

Postat av: En hundblogg om Dina ♥

Sv: Tack! :) Vad gör du?



Ha en härlig fredag! :)

2012-01-13 @ 21:46:44
URL: http://dinathedog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: