Back in sweden

Då var man hemma igen efter en underbar vecka på mallis! Det var super härligt att spendera en vecka i värmen, och riktigt kul hade vi också.
Jag kommer inte gå in på några detaljer då det var en händelserik vecka, men det kan droppa in lite bilder xD Vi hade det iaf jättebra! och det hade Tenshi med hos uppfödaren med föräldrar och syskon!
En vecka utomlands räcker för mig, på slutet fick jag en sån otrolig längtan efter hundarna. Pappa skulle överraska mig och åkte och hämtade hem Tensh tidigare än vi bestämt så hon var här när jag kom hem! Vet inte vem som blev lyckligast ;-)
Har även haft några underbara dagar med tjejen nu efter att jag kommit hem, det är som att träningen hoppat fem steg frammåt av vår lilla paus. Även Dobby verkar glad över att ha matte hemma!

 
 

Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Ser ut som ni haft det härligt! : )

Ang din fråga i min blogg - Lydnadskursen ska vi gå på ehdk i Eskilstuna. Det går fortfarande bra att anmäla sig. Anmäl er också. Du hittar ju till Eskilstuna nu och så kan jag hämta er vid stationen. En riktig prisvärd kurs också 10 gånger à 1,45 h för 400 kr. : ) Så även om den skulle vara dålig är det inte hela världen. : )

2012-07-28 @ 06:38:50
URL: http://goldendays.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: