Nu drar vi igen

Imorgon drar jag och Tensan till Skövde igen, denna gång för hundpsykolog utbildning. Jag är jättespänd, förväntansfull, och skitnervös! Mest över att ha Tensh med mig då jag inte vet alls hur hon kommer reagera. Hon brukar ta det mesta med ro, men då jag vet hur få kisspauser vi fick i helgen är jag rätt orolig för en smärre rumsrenhetskatastrof... Det är dessutom hiss upp/ner och det finns viss risk för olyckor i hissen.

Men allra mest nervös är jag nog för ytterligare två nätter med dålig sömn och dagar av extremt plugg! Men det är det värt, det är så jäkla kul!

Postat av: amanda

men gud vad kul att du ska gå den utbildningen :D jag längtar tills i höst när jag går problemhundskonsulten :D

2012-06-14 @ 06:41:29
URL: http://amandalundwall.blogg.se/
Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Nej men, vad har jag nu missat? : ) Ska du bli hundpsykolog? Vad kul! : D Snabba ryck här?! Gillade du Ulrika på Skövde Hundskola, vist är hon duktig, strukturerad och mysig? : )

2012-06-15 @ 16:06:21
URL: http://goldendays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: