uppdatering i kaoset

Tänkte göra ett snabbt inlägg här innan jag däckar.
Förutom att vi var ute och bajsade klockan tre(!) inatt så har Tenshan skött sig idag. Men det är ju ingen överraskning, supervalpen ju! ;) Host.

På fredag blir det rallyutbildning (passa på att anmäl dig till projektkursen!) och kaoset är på max. Vi hade precis bestämt att jag tar Kornélias Enya, och Kornélia tar Dilba, meen så börjar Dilba löpa! Så nu blir det att ta med halte Pär i alla fall, hundarna börjar ta slut! Jag tror han klarar en helg då det kommer vara mer stillasittande där än vad han får hemma, det svåra kommer bli för mig att motivera betongklossen. Men det ska nog gå!

Apropå paprika (<3 Alexandra) så har någon nån ide om vad som är fel på Tensh öga? vanlig skelning? ibland ser det bra ut, men ibland är det lite skumt :/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: