Lite fläsk?

Idag har vi miljötränat på minizoo. Grisar, får, getter, kaniner, ankor och påfåglar var alla okej tyckte Tensh. Lika så att sitta i bilen och passivitetsträna. Jag är så glad att hon älskar bilen, varje gång jag ska sätta in henne hoppar hon upp på den och viftar så på svansen!



ang. det förra inlägget så ska jag försöka filma så att det är enklare att se. Jag själv är ju tveksam då det ibland känns som lek som spårat ur och ibland som "ge fan i min grej!". Just nu känns hon extra grinig, jag tror att hon inte blir mätt av att äta endast ris och fisk, kommer att testa öka på mängden.

Postat av: Anonym

Fast det att hon biter och morrar där är "inget som jag reagerar på". Det gjorde Jaga med när jag fick gräva ut fimpar och snus. Jag gör ingen grej av det. Gräver vidare, säger ingenting, tar ut det och går sen som vanligt och gör det vi gjorde. Klart hon morrar och biter när man måste öppna munnen och gräva runt där inne haha, det ser jag mer som en protest som om hon skulle muttermorra om du säger åt henne att hoppa ner från soffan. Fast nu utgår jag från att hon morrar och biter och inte HUGGER och är anfaller handen.



Men kan du filma så gör gärna det så man kan se mer :)

Svårt att se hur "allvarlig" hon är genom att bara utgå från en text.

Jag hade ju en helvetes resursförsvar när hon kom, men bara på ben och godsaker. Så jag löste det ju genom att lägga dit godare saker när hon tex hade ett ben. Varje varje gång, tills man såg att hon hade en förväntan när jag kom mot henne och hon hade tex ett grisöra. Då började jag byta örat mot en köttbulle och sen snabbt ge tillbaka grisörat. alt. att jag belönade när hon lyfte upp huvudet från örat när jag kom.

2012-05-16 @ 08:25:50
Postat av: amanda

det var ju jag som skrev hahaha... och det var JAGA och inte jag som hade ett helvetes resursförsvar ;)

2012-05-16 @ 08:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: