Livet leker

Det är så skönt att vara hemma i Sannahed just nu. Tenshi kan springa runt (och skita) på den inhägnade gården, det är total sommar, grönt överallt och gult på rapsfälten. Dessutom är det skönt att vara hemma hos djuren! Jag kan sitta och titta på getterna när dom leker hur länge som helst, vara ute i hagen hos dom och borsta dom och bara mysa. Gosa med kaninerna och titta på hönsen. Dessutom har jag såklart saknat vovvarna, det känns bara tråkigt att Dobby inte är här :(
Vi vill inte att Tenshi ska träffa Dobby förns hon blivit lite äldre och mognare, så Dobby bor hos mormor de helger jag är här (vilket han älskar!). Men jag saknar honom jättemycket :( Tror dock inte at han saknar mig då han har det bra hos mormor, så då känns det lite bättre.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: