Marknad imorgon...

Imorgon kommer mina saker att finnas på en marknad i Högsjö. Jag är lite nervös, skulle bli jätteglad om jag sålde något men räknar inte med det ;)

Jag har idag fått foto grejer jag beställt. Beställde på onsdag kväll, det skickades på torsdagen och jag hade det i min hand på fredagen. Snabbaste leverans jag varit med om! tummen upp till tvspelsweb.se.
Jag beställde en reflexskärm och en närbildslins. Reflexskärmen ska jag testa för första gången imorgon på modellfotografering, om vädret blir bra! Närbildslinsen var riktigt häftig, man kom väldigt nära motivet. Det var dock riktigt svårt att hitta fokus då man har nån millimeter att fokusera på. Ska försöka igen när det är bättre ljus ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: