Otroligt Onödigt

Jag har spenderat ungefär halva dan med att sy ett täcke åt Dobby. Jag mätte jättenoga. Tyckte jag...
Det enda problemet är att tecken skulle vara 33cm brett, men nu är det 20cm brett... Det räcker alltså inte ner på sidorna, utan ligger bara på ryggen! Jag som slet så, har nämligen sytt det av ett täcke (sånt man har när man sover ;)), och att klippa och sy i ett täcke var inte så lätt som jag trodde. Materialet åker ju isär och "luddet" åker ut och hamnar överallt (inklusive Dobbys mun).
Så nu har jag ett hemgjort rödrutigt hundtäcke i minitax storlek- kort på höjden men lång i ryggen. Om nån har en hund som skulle passa i ett täcke som är ungefär 20cm brett och 30cm långt så skriv, du kan med glädje få det gratis ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: