Jobba jobba jobba

Vi bestämde att det blir en helg till med julmarknad, så nu jobbar jag för fullt igen ;) Är det såhär det är att ha jobb? fullt upp hela tiden och alltid trött? Ja, det blir väl lite som ett jobb det här med julmarknaden, mycket att göra blir det! men det är kul också.
Så den här veckan känns det nästan som jag har "börjat om från början" (fast riktigt så är det ju inte, då det mesta redan är klart), jag har bakat nytt fika, gjort nytt julgodis, och gjort nya halsband eftersom dom sålde slut (yeeey).
Stackars hundarna får stå ut en vecka till. Jag känner mig som en halv matte :/ Tur dom har en extramatte... Orkar inte gå några långa rundor alls (är glad det lilla jag orkar ut öht) träna har vi inte gjort på länge, men vi var iaf ute och lekte i snön i en halvtimma igår. Vi gick inte in förrns Malou började skaka :P Det är hon som är galnast i snön så hon visar inte riktigt när hon fryser heller.

Nu ska jag gå och jobba igen, ska ha i ståltråd i grisarna, det ni ;)

Kolla in vilken frost vi hade förra veckan! Vilka taggar...





Postat av: Ylva

Häftiga bilder. Asläckra. :D

2010-11-26 @ 07:33:39
URL: http://lejisi.se
Postat av: ninetythree secrets

oj, vilka vackra bilder!

2010-11-27 @ 22:22:49
URL: http://ninetythreesecrets.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: