Lite frusen

Nu börjar det blir rejält kallt, men jag har hellre kallt än varmt... jag älskar att gå promenader i snön! Får en sån skön julkänsla :) Men det blir inte så långa rundor pga. kylan. Stackars Dobby är riktigt känslig, på en promand igår så fick jag bära honom flera gånger för att han började hoppa på tre ben. Han tittar på mig med dom där bedjande ögonen, men tyvärr kan jag inteändra vädret åt honom... men det skulle inte förvåna mig om han skulle förvänta sig det, han är så bortskämd!
Inte tänker jag sätta på honom skor heller, men en jacka har jag tänkt sy åt honom. Vill inte köpa nån eftersom han hatar att ha jacka på sig, så jag tänker inte betala massa pengar för nåt han inte kommer använda. men det kan vara bra att ha för dom allra kallaste dagarna så att man kommer ut öht.

Idag tog jag kameran med mig, vilket Dobby inte tyckte om, det blir nämligen en del stillastående och väntande. Jag tog iaf några bilder där Dobby stod i centrum, då blev han lite gladare. Han älskar uppmärksamhet! Matte kan väl inte stå och fota några dumma träd ju.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: