Badat

Dobby ville så gärna bada igår, så vi gick iväg till ån idag. Men det är inte lätt att komma ner till vattnet! Brant och långt ner till vattnet, och brännässlor överallt, upptäckte jag...
Vi lyckades iaf komma ner till vattnet, men han blev så besviken :P Han kastade sig i - och upptäckte att han inte bottnade! Han är van vid att bada vid långgrund strand. Han simmade en bit iaf, och fick sen en pinne att hämta.
Fick springa lös efteråt, Dobby tror nämligen att när man är blöt ska man springa sig torr. Han for som en -jag vet inte vad - fram och tillbaka. Men han var duktig och lyssnade varje gång jag ropade iaf :)
Nu sover han gott, och jag ska nog också gå och vila en stund :P




Postat av: Emelie

Nej gud vad söt! Vad är det för ras? :)

2010-09-23 @ 21:31:52
URL: http://essberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: