etologi och hundens språk

Tack för alla kommentarer om getterna! Dom är verkligen jättesöta :D Men fortfarande skygga, så nu börjar jobbet med att försöka få dom tama.

Hundutbildningen i helgen var jättekul. Vi pratade mycket om hundens språk och etologi, mycket mycket intressant. jag har fått många -aha! upplevelser! Man lär sig så himla mycket, jag hoppas bara att jag ska komma ihåg allt, haha. Direkt man kommer hem så kommer alla frågor, så jag får fundera vidare på vissa saker, disskutera med mamma ;)

Jag lovade ju att lägga upp valpträningsfilmen, den kommer så fort jag fått upp den på youtube!


Postat av: alexandra

Jag gick in och kollade på filmen, vad bra det vart! Och var liten Gizmo var i början! :D

2011-04-04 @ 12:48:21
URL: http://alexandrasundqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: