Imorgon kommer getterna!!

Jag måste berätta en lite spännande sak - igår fick vi vår första sändning med varor till butiken :-) Det är alltså mina föräldrar som ska starta lantlig inredningsbutik, men jag är med lite på ett hörn. Sakerna var riktigt fina, och det blev så fint inne i butiken!

Nu har föräldrarna fått upp stängslet runt gethagen, så imorgon ska dom åka iväg och hämta getterna när jag är på utbildningen. Det kommer bli så spännande! Jag vet ju inte alls vad jag ska förvänta mig! Kommer dom vara skygga, eller sociala, kommer dom tycka att det är läskigt eller spännande. Hur stora har dom hunnit bli?? Det ska verkligen bli en upplevelse!!

Postat av: Tina - Minnas mamma

Det var faktiskt inte alls så svårt som jag trodde från början :) Det går lätt och relativt snabbt att knyta sjalen, jag är kanonnöjd! Riktigt gosigt blir det också :)

2011-04-01 @ 22:07:30
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Clara

söt blogg! ^^

lägg gärna till mig på bloglovin så lägger jag till dig! :)

2011-04-02 @ 10:35:48
URL: http://claranybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: