Munkar!

Jag bakade munkar igår, första gången jag testat det. det var faktiskt lättare än jag trott och smakar typ som köpta munkar! Dock så vet jag inte riktigt hur vi ska lyckas äta upp 30 munkar innan dom blir gamla och äckliga...

Nu ska Dobby och jag jobba på med att cirkla baklänges. Det verkar vara svårare än det vi tränat hittils, för vi använder hinder som "lockar" honom att backa rätt, och såfort jag tar bort ett hinder backar han rakt istället. Så det är bara att jobba, jobba, jobba...

Med Viggo har jag sänkt kraven en de då han tröttnat helt på träning, så nu klickar vi in nostarget istället för apport. lagom jobbigt tycker Viggo, som somnar under träning ibland :P


Postat av: Anonym

Ta med dom imorrn så tar dom garanterat slut ;) Jag orkade inte baka några cupcakes, försöker mest bara få lust att äta igen så kände inte för att baka :P

2011-02-25 @ 19:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: