Dvärggetter!

Fick mejl precis från en dvärggetuppfödare, dom har fått killingar och vi kan få tinga några! Vi har fortfarande inte bestämt oss, åhhh va gärna jag vill! Fast getter är ganska rymningsbenägna... Men dom är såå söta, och jag skulle kunna klickerträna dom! va kul det skulle vara. Vi får fundera lite så uppdaterar jag. Fast jag kan ju säga att jag blev mycket glad när jag fick mejlet, så ni vet nog åt vilket håll jag lutar ;) Inte bryr jag mig om hela tomten blir uppäten...

Postat av: Tessan

Åh såna hade vi på skolan :D Dom är super trevliga och vi tränade dom till massa saker! Jag vill oxå ha:D



Sv: Jasså - Helmer blir nog kastrerad i april när han är 10 månader. Hur tyckte du att Viggo blev efter kastreringen? Är så himla rädd att han ska bli "slö och tråkig" :( Det är min största skräck:S

2011-01-20 @ 11:53:46
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: