♥ klickerträning ♥

Seg dag idag, men jag har ändå hunnit med en del. Klickertränat med bägge hundarna, först lite apport med Dobby, han klara det faktiskt riktigt bra idag, tom att lämna över!
Sen snurra med Viggo, han kan det nu men jag behöver jobba på kommandot lite mer.

Sen började jag med hemläxan från hundinstruktörsutbildningen - en cirkuskonst. Våran cirkuskonst blev tummetott, att kunna peka ut tummen. Så det började jag träna med både Dobby och Viggo.
Gick riktigt bra, men jag kan inte sluta skratta åt Viggo för han är så söt när han tränar xD Han viftar på svansen och studdsar omkring, och när han ska nudda min tumme med nosen så tar han satts och kör in hela huvudet i handen :P

Fick en apportbock i trä av mamma nu, blir spännande att testa med den sen!

Nu ska jag ut med hundarna och sen färga håååret!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: