Viggo börjar bli kändis!

Öppnade nya härliga hund tidningen och uptäckte att Viggo var med igen :)


Postat av: Ylva

Gu vad kul att få sina bilder publicerade lite varstans.



Ja jag har tyckt om att fota i flera år men jag vet inte om jag blir en så duktig fotograf så att någon annan.



Rolig fartbild på Dobby i inlägget ovan. :D

2011-01-20 @ 19:23:06
URL: http://lejisi.se
Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Ohh va kul :D



Sv: Fusk å fuks, vet jag inte. Du kanske tycker hon är en skit dryg hund att träna med ;) Vilket datum har ni valphelgen? Hon fyller 6 månader 21 feb, mend et är det ju ingen som vet. Vi kan ju säga att hon är 5 ½ månad också :P Det brukar kunna vara rätt svårt at hitta valp annars.



Jo men precis jag kan komma till er när jag är i Örebro ju, och kanske du till mig när jag är hos mamma någon gång kanske.



Men jag åker till thiland 9 mars så vi behöver kanske vara klara innan det? Så hon inte blir för gammal. Vi kan ju kolla på dagar, tider osv så det är klart så kan ni köra igång direkt efter valphelgen.



Va bra då kasnke hon kan få träffa viggo :) Hur ser det ut nu på onsdag? Jag ska träna mellan 10 - 12 och sedna hem och äta och så. Kanske kan vara hos er vid 13 - 14 tiden, skulle det funka?



2011-01-21 @ 09:31:30
URL: http://goldendays.cybersajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: