Hundläger

precis varit ute och tränat rally med alla tre, goa hundar dom är ibland. Idag var alla tre på topp! Älsklingarna ;)

Mycket träning har det blivit dom senaste dagarna, för på onsdag åker jag nämligen bort på läger. Viggo tar jag visserligen med mig, men inte Dobby. Vet inte om det är av dåligt samvete eller för att jag bara helt enkelt vill träna ordentligt innan jag åker, men vi har tränat en hel del senaste tiden. Kanske behöver Dobby en paus från mig? :p

Han är fortfarande ganska seg i fotgåendet. Men nu på kvällen så tränade jag både Malou och Viggo först när Dobby tittade på, så han var rejält taggad. Riktigt bra gick det ;) nöjd matte

Ska bli kul att åka med Viggo på hundläger, ska bo hos en hundkompis till Viggo också. Jag ska fota på lägret också, och det är alltid kul ;) Men det värsta är att jag blir bort i en och en halv vecka, hur ska jag stå ut utan Dobby så länge :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: