Kurskallelse rallylydnad!

Idag har jag fått kurskallelsen för rallylydnadskurs :D Den börjar 1/8, ska bli såå kul. Jag har iofs gått en rallylydnadskurs innan, men det var med Viggo, och denna gång ska jag gå med Dobby. Den kursen var på en annan "hundskola", och var steg 1 i nybörjarkursen. Jag fick välja denna gång om jag ville gå nybörjarkurs eller fortsättningskurs, men eftersom jag bara gått steg 1, och inte hela nybörjarkursen (dom hade delat upp den i två kurser för att det är så mycket moment att gå igenom) så valde jag att gå nybörjare igen.
Jag tror det blir bra iaf, nu får Dobby och jag gå igenom alla moment ordentligt.
Längtar :D

Jag ska dessutom följa med Zandra på rallylydnadstävling. Det ska bli kul och lärorkt att se hur det går till :)

Postat av: Ylva

Håller tummarna för er. Det kommer att gå jättebra. :D

2011-07-20 @ 10:55:03
URL: http://ensammaste.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: