Nu drar jag

Fullt upp! Men det gillas.
Jag brukar i vanliga fall bara sitta och tråka mig igenom dagarna, så det är ju kul att ha nåt att göra :-)

Idag blev det dock ett något tajt schema då jag skulle vara hos Alexandra klockan 4 och träna klicker, på valpträning halv 6, och sedan på agility träning klockan 7. Men det gick och nu är vi hemma från agilityn igen, jag och Dobby!

Idag gick det bra, han var lite otaggad (vi fick starta nästan först), men vi gick undan sen och körde lite balans hinder och det tyckte han var skitkul! Då fick han äntligen upp svansen (lättaste sättet att läsa av Dobby :p bland andra hundar åker svansen oftast ner).

Nu ska här packas för imorgon drar vi till Göteborg med instruktörsutbildningen! Tror att det kommer bli skitkul, väldigt mycket information som ska in i skallen bara.

Nu ska jag käka lite rabarberpaj. Dock så misstänker jag att Zandra fuskat och gett mig fel recept, för min paj blev ju heeelt misslyckad! (kan ju absolut inte vara mitt fel (A))

Postat av: alexandra

sv: jag ska kolla sen när jag gått upp, jag orkar inte just nu för jag halvsover typ (a)

Men du hade ju den när vi satt där ute och tränade med Gizmo tror jag, för jag vet att du kollade vart klockan var :) Men jag ska titta igenom här hemma och se om jag hittar den någonstans :)

2011-05-06 @ 05:35:11
URL: http://alexandraslya.blogg.se/
Postat av: Tessan

Wooop woooop! :D



Sambon glömde s

äga till att jag hade ett brev på bordet och öppnade det nu ikväll och vart glatt överraskad! :D Jag och Helmer är super nöjda, husse gillade den extra med militär tyget:) Nu har vi var sin hihi;) Tack än en gång Moa! Bilder kommer inomkort på bloggen :)

2011-05-06 @ 20:39:23
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Mums, rabeberpaj!

2011-05-07 @ 17:29:31
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Hoppas du har en rolig helg :) Är så avundsjuk, saknar de dära helgerna jätte mycket! Hahah, samma recept är det på pajen, jag lovar :) Får ta med mig en paj någon dag när du tränar Lystra.



Ses på onsdag, ska försöka åka vid 11 tiden :)

2011-05-08 @ 08:23:44
URL: http://goldendays.cybersajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: