Get på promenad

Idag har jag varit ute ochkoppeltränat Stina! Jag har tränat både getterna på att kopplas, och lägga lite tryck i halsbandet. Dock så är det så svårt att träna Stina, för Tjorven är så på och bestämd och stångar bort Stina när Stina ska få godis. Så jag kopplade Stina och tog med henne ut!
Hon gick faktiskt riktigt fint i koppel, jag lägger lite tryck och belönar att hon inte spjärnar emot (att hon ger efter / följer med), och så belönade jag henne för att komma när jag lockar på henne, och det funkade riktigt bra. Vi kom dock inte så långt då Tjorven fick lite panik, ensam kvar i hagen :P


Postat av: Harry Bosch

Fantastiska foton. Vem är fotografen?

2011-11-25 @ 19:22:34
Postat av: moa

Haha kul pappa x)

2011-11-25 @ 22:17:26
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: