JAG ÄR FRIII!

Vet ni vad?? Imorgon är det sista inlämningsdag till utbildningen, så idag är jag KLAR MED ALLT! Har iofs en aktiveringshund kvar, men den måste inte vara färdig än ;)

Idag har jag haft inte mindre än tre projekthundar! Hade sista tillfället med lapska vallhunden Alice, som är så underbart fin, och fick en merci ask av hennes matte! GISSA vem som blev lycklig? Världens mest chokladälskande moa :)
Har också haft sista tillfället med dvärgschnauzern Dennis, och hade en lång fika och pratstund med matte, och gick därifrån med en flaska hemgjort körsbärssaft :) Tack!

Så har jag haft aktivering med helcoola Herman, men vi kommer att fortsätta i tre tillfällen till :D Herman tog ett långt spår med böj ute på ängen skitbra! Vek inte ur mitt spår en centimeter.

Vet ni hur kul det är att träna hundar! och mattar/hussar också för den delen när dom är så engagerade.

Här kommer några bilder på Alice :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: