Julmarknaden!

Jag har verkligen inte haft någon ork sedan julmarknaden, inte ens till att blogga om julmarknaden! Slängde upp lite bilder som tyvärr har kass kvalite, för jag redigerade dom på pappas dator, men det får vara okej iaf.
Julmarknaden gick i alla fall SUPER bra! Det kom massor av folk, mer än förra året, och alla var så glada och nöjda! Vi hade förutom nyöppning av butiken och försäljning av julgrejer: Tomtebana för barnen, fiskedam, fika, man kunde fika i våran jordkällare som inretts med bord, stolar, tomtar och ljus, hantverkare som hade bord med försäljning i fikastugan, och såklart kunde man hälsa på tomten!
På lördagen hade vi även häst och vagn! Jag åkte såklart med en vända, det var så mysigt med bjällror och allt :)


Jag fick i uppgift att tillsammans med pappa ha ansvar för butiken, stå i kassan och packa upp varor osv. Det blev så att jag stod i kassan och pappa slog in varorna och packade i kassar, för vi hade KÖ! Första gången någonsin vi hade kö, och det var jättekul!

Jag har även handlat själv (a). Jag köpte ear cuffs av http://poppincrystal.shop.textalk.se/, och så köpte jag jättesöta vintriga får av oss själva, den ena åker skridskor och den andra åker skidor. Visar kort sen!
Jag "köpte" även ett armband av mig själv x) Jag hade ett favoritarmband, och bestämde innan att blir inte det sålt så vill jag ha det själv! Så nu är det mitt mitt mitt x)
Här är en film från julmarknaden, kom ihåg att tsänga av ljudet när jag står och babblar i kassan!! :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: