Namnhalsband!

Jag har ju blivit helt galen i halsband - jag menar helt beroende! Men en bra sak för min plånbok är att Erika tipsade mig om dessa halsband, som kostar 100kr inklusive brodyr och frakt!
Jättebra pris tycker jag! Hon har en del roliga tyger också, jag valde guld till Viggos, och läder till dobbys.
www.textildesign.dinstudio.se



Jag har också halsband från minxdesign.se och vibri.com som jag är jättenöjd med!


Postat av: alexandra

Gud vad fina dom blev!

Och snabbt gick det också! :D

2011-09-16 @ 18:27:44
URL: http://alexandraslya.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh jag förstår dig! Jag är jättesugen på ett personligt halsband. Och ett halvstryp i rundat läser. Och ett retreiverkoppel och massor av olika selar. Ja du förstår, min hund skulle ha hur mycket som helst om jag inte hade haft taskig ekonomi och en sambo som stoppar mig...



Men jag MÅSTE skaffa en bra sele! Det är inte optimalt med halsband när hunden inte går perfekt i koppel och man gärna tar ut den i långlina och bilselen är bökig att ta av och på bara för en promenad. Vi har varit och provat ett par men Ilsa verkar ha svår storlek. Det lutar dock åt en Hurtta-sele.

2011-09-19 @ 15:31:35
URL: http://petrakarin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: