Tenshi på tivoli

För det första - jag har åkt karusell. Sån där som åker upp i luften, tar ett varv och sen åker ner igen. Jag har KARUSELLSKRÄCK! Jag har inte åkt karusell sen jag var 11år och spydde som en gris av virvelvinden. Men efter de första 3, 4 varven så började det bli riktigt kul! För säkerhets skull hade Kornélia vunnit en nalle åt mig som jag kunde krama...
 
Vi har alltså varit på marknad inne i Västerås. Först en sväng på dagen, då passade vi på att miljöträna hundarna också - dock INTE på marknaden utan utanför. Var så himla stolt över Tenshi som tog miljön helt perfekt, tågstation, park full med människor, folk som kom fram osv. Hon brydde sig ingenting och vi tränade lite tricks. 
Sen åkte vi till nån golfbana och så fick hundarna miljötränas lite där också medans vi åt glass.
 
 
Nu på kvällen så åkte vi tillbaka till 
tvugna att se. Vi kom in på området precis lagom till Euphoria - som var sista låten... Då var vi ju tvugna att stanna kvar och åka lite karusell, när vi ändå åkt hela vägen. och det var till och med kuuuuul xD
Haft en asbra kväll. Äskar min hund så himla mycket idag. Även fast hon skällde ut Kornélias granne och reste ragg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: