Tenshi uppdatering

Har stoppat i valpen både lakrisal och C-vitamin (dock inte samtidigt :P) och jag tycker mig se en skillnad. Hon har slutat småskvätta, och kisset luktar inte frätande längre.
Dock så har det inte minskat hennes inne-kissande. Inte så konstigt egentligen om hon fått en felinlärning. Häromdagen tex så busade hon med Enya (pinscher) i soffan och mitt i leken sätter hon sig och kissar. Hon har även kissat i sängen två gånger. Suck. Men vi kämpar på.
 
Det värsta är ändå hennes bajsproblem. Häromdagen bajsade hon i 32 minuter. Alltså bokstavligen, BAJSADE i 32 minuter. I regnet. Mot slutet så skakade hon och kved. Vad ska man göra? Jag kan ju liksom inte bajsa åt henne.
Dessutom så måste man komma ihåg att ALLTID torka henne i rumpan efter att hon bajsat. Annars smetar hon bajs på både inredning och kläder, men allra oftast MIN SÄNG. Jag byter lakan varenda kväll för hon har smetat bajs i den... Kul.

Postat av: Tessan

Oj då, lilla tjejen - hård i magen ab? Byta foder kanske? :)

2012-06-30 @ 04:59:39
URL: http://mittlivochlchf.blogg.se
Postat av: amanda

Jaga gick på Eukanuba, fick svårt att bajsa, bytte foder och hade INGA problem längre. Ibland kan det vara att de får i sig för lite vatten och att bajset då blir hårt.

Svar: ja efter att jag bytte från acana blev det bättre, men grejen är att problemet är itne att hon är hård i magen, hon bajsar lika länge även om hon är lös :/ har dock kommit fram till att det funkar bäst när jag blött upp maten ordentligt!
hundochhantverk.blogg.se

2012-07-02 @ 10:31:26
URL: http://amandalundwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: