HundGlädje utvecklas!

Vet inte om jag borde skriva det här, men jag bara MÅSTE!! Vi har hittat en lokal till företaget! 50kvm inne i Hallstahammar, nära till grönområden och en liten gräsplätt utanför. Det är en trappa upp men det tycker vi att det är värt. Vi hade kunnat få en lokal på nedre våningen men övervåningen var ljus och fräsch med massor av fönster.
Lokalen består av tre rum plus toalett, men hyresvärden ska slå ut en vägg så att det blir ett stort utrymme och ett mindre kontor. Jag tror det kommer bli jättebra!
Vi tittade på två större lokaler också, men fastnade ändå för den lilla (plus att plånboken ekar).

Det betyder alltså att jag kommer börja jobba i Hallsta, men jag tror att det kan bli riktigt bra. Det går cykelväg nästan hela vägen, ca. 5km. Tänk va vältränad jag kommer bli!

Postat av: Erika

Åh vad roligt :D :D



Grattis!!!!

2012-05-18 @ 20:46:35
URL: http://erikashundliv.blogg.com
Postat av: amanda

Grattis vad roligt! Vad för företag ska ni starta du och Kornelia? :)



Kul att det går framåt med resursförsvaret, ni är duktiga!

2012-05-20 @ 17:51:24
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: